2018年1月19日 星期五

櫻花虾Parma ham XO醬

今期唔用虾米,金華火腿瑤柱做XO醬。試吓做这方法。。。。。

材料

櫻花虾一碗(白鑊烘吓)
Parham ham (蒸熟切小粒)约1碗
虾子(2至3湯匙)白鑊烘吓
大地魚粉(2至3湯匙)白鑊烘吓
其他。。。。

乾蔥(一包)切茸
獨子蒜(二包)切茸
指天椒(切小粒)约1/4碗

調味

雞粉,塩,糖,辣荳板醬各適量

花生油一公升

做法

落油煮至温時,先落干葱蒜,跟着蒜茸,再落指天椒,边推边搅,直到水份冇晒(看油中有冇泡沫而定),之後加入巳烘過之櫻花虾同蒸熟過之Parma ham,最後加入虾子同大地魚粉,各調味,又再边煮边推,直至油中冇晒泡泡便可熄火,候凍入(巳消毒)之小樽。

(以上可製成13至14小樽),同時大概推了半小時左右。

7 則留言:

  1. 我已看到你在yt上的表演了…
    靚姐,你有冇計過成本要幾多錢一樽?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔識剪片,變咗四部片,笑死人。😅

      刪除
    2. 我估大概16蚊卦(唔計樽錢)

      刪除
  2. 我最近在高雄的維格買了一瓶160克櫻花虾XO醬成500台幣。
    像你會自己整,多好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 500新幣等如幾錢呀?我今次唔用金華火腿,瑤柱同虾米平好多。

      刪除
  3. 回覆
    1. 用櫻花虾同parmaham比瑤柱虾米平,平均16蚊樽,平過李x記呀。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...