2019年9月7日 星期六

迷你金華五仁月餅

本來話咗今年唔做傳統的月餅。。但近日心情欠佳。。日日立立亂。。又唔散周街走(除咗有必要)。。。唯有寄情於整嘢食。。可以暫時忘記d唔開心嘅啦。

今次自己整埋個五仁餡。。有南瓜籽、松子、杏仁、合桃、花生、芝麻、糖冬瓜、云腿。我唔喜歡有份量。。是是但但。。。又不是攞去賣。。。嘻嘻。。今次好彩傅都唔錯。。可能下次做唔番嫁。

不過做完要等两三日(回油)至好食。



5 則留言:

  1. 靚婆婆個餅模原來係一朵玫瑰花圖案,好靚,襯晒靚婆婆個名。餡的名目咁多,唔只五種「仁」咯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我之前有十幾個模的。。但搬屋時扔晒。。以為不再煮食。。点知。。。所以今次只買番一個咋。

      刪除
  2. 我都鍾意五仁月餅。畀我就唔捨得扔晒D模,早知我黎執晒佢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉。。。我搬那時都估唔到咁多嫁。。平時找唔到又買過。。連风梨酥的模都成幾十個。。可想而知我以前幾『敗家』啦。

      刪除
    2. 你係「廚娘」,搵食架生當然要多啦。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...