2019年9月21日 星期六

惹味的一人餐

 我而家年紀大咗。。食嘢好自制。。。由其是好多時不是想死就可以死。。如果躺床不能自理比死更難受。。。偶然次半次當令自己開心点吧。。。。


6 則留言:

  1. 靚婆婆這叫做自知之明,能夠自我制約就是很好的心態。你說得對,如果不能自理、躺在床上又死唔去,真係生不如死,所以「好死」是福氣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好死唔係咁易嫁。。我先父同太后都受咗成個幾月苦(在醫院)、才可解脱。反而我外婆唔駛一小時左右就搅掂。

      刪除
  2. 係架,我食嘢都開始要節制.

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 久唔久就可以。。始終太重味囉。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...