2020年10月6日 星期二

泰式無骨雞脚

平時泰國食過的無骨雞脚,原來自己整都唔太難,昨天從凍肉舖買到盒現成的急凍雞脚,解凍後只要用大滚水冲吓(千萬不要浸,否則會爛晒),最後隔去水份加入特制(外購)的泰式汁捞匀,亦再加入芫茜同洋葱碎,便可上碟。

不過我覺得那汁太辣,所以加多少少雞醬中和吓。

4 則留言:

  1. 我怕辣架,我屋企都係用喱樽雞醬,好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都怕辣、但那樽細的果樽係特別調教的、專門用嚟捞無骨雞腳、至有那種味道、唔落又唔似、所以我加多匙雞醬中和吓囉、唔駛咁辣

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...