2021年1月21日 星期四

古法蒸年糕

我很久以前曾經學過蒸年糕、但由於失手蒸唔熟就放棄了多年、今次朋友介紹我上網學这款用糯米浸淋後加入糖水打成漿再蒸約一小時的「古法蒸年糕」、果然唔錯、永不失手😅

口感方面、可能我還未掌握到竅門、還差少少、有待改進!



4 則留言:

  1. 我之前都有蒸年糕,我會蒸得唔滑
    但糖分可以自己調整,比較健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為今次完全冇用粉,加上糯米点磨始终都不似粉,口感方面有点「沙沙地」,不滑,但形可接受,我會試多次隔渣,或許加少少粉,看吓点情形,再會分享一吓,我個/\比較固執,药成功會再做,著不成功便會放棄。😀

      刪除
  2. 我都係用粉整年糕,用傳統方法都唔難喎,呢個太麻煩啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為以前用粉蒸過,唔熟,再蒸都唔熟,所以過往十幾年完全冇蒸過,而我本身亦不喜歡食年糕,今次是贪得意咋。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...