2021年1月17日 星期日

花生芝麻茶菓

今日試做甜茶菓,因昨日做的眉豆咸茶菓不太成功,今天再接再勵,重做試吓個皮,餡料有花生,黑芝麻同糖。

4 則留言:

  1. 茶果皮用的是糯米粉嗎?老牛吃過海南人做的「糍粑」,與廣東人的茶果甚似,海南人用的是糯米粉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上網學大概是糯米粉加少少中筋粉,但可能水份控制得唔好,那皮容易裂,最终我只用糯米粉搓,好似搓湯丸咁。。我亂咁撞咋。

      刪除
  2. 茶果我都想學,如果婆婆試左成功就教下我們啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我暫時都未成功,若成功了就再分亨吧。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...