2021年7月20日 星期二

手造朱古力

好耐冇做過嘞,最近做咗少許比朋友,因搬屋時扔晒d模,只好用豬仔模代替朱古力模。
今次用黑同奶朱古力混合嚟做,並且加入榛子杏仁碎添。

13 則留言:

  1. 我金莎,原來入面是金豬,好意頭

    回覆刪除
  2. 我起初以為是金莎��可以教做嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇乜食譜,只用黑同奶朱古力座溶之後,加入榛子碎搅匀,之後用唧袋放入朱古力模內,再放進雪柜雪至成形,拎出後用錫纸包着便是。「重点是座溶未古力時要注意不能太大火,最好用温度計嚟check住。

      刪除
  3. 回覆
    1. 这模原本是做糕点的,比朱古力模大一些。

      刪除
  4. 仲有起邊度買這種入面銀色,出面金色的錫紙

    回覆刪除
    回覆
    1. 在一般的焙烘舖,例如「二德惠」或I love kitchen

      刪除
  5. 我買到棒子都會試試做

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 以前我有很多朱古力模嫁,可惜搬屋時扔晒啦。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...