2021年9月20日 星期一

共食午餐

又是一個星期一的早上,今天落了山買豬肚(预留的)準備明天中秋佳節的共食午餐用。
原來唔買都唔知豬肚现在要$70/個呢。。嚇死人呀。
明天我同鄰居煲湯,蒸雞同其他,韓國鄰居就做壽司,一於中韓慶佳節。
今日就食得清淡一点。。油盐水煮魚,肉碎蒸蛋,豬潤瘦肉滚西洋菜湯。

6 則留言:

  1. 哈囉!靚婆婆 你好 ❗️
    呢餐嘅營養好豐富喎 ✔️
    ㊗️ 佳 節 快 樂 🏮

    回覆刪除
  2. 多謝😄我都祝你闔家中秋節快樂

    回覆刪除
  3. 我未買過豬肚,真係幾貴喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 記憶中(很久以前)曾買過,好似冇咁貴,不過現在買條豬扒骨都成百蚊啦。。。物價真是貴得很呢。

      刪除
  4. 大約一年多前香港的入口活豬出現「非洲豬瘟」,上水屠房兩次殺滅幾千隻活豬,之後豬肉價上漲一倍幾。我已經成年沒有買豬肉了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從豬價高企後我都少食,但亦不能全不吃,因单靠魚,便不能均恆身体的其他肉類的需要。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...