2021年9月8日 星期三

醉雞

我以前久不久就會整醉雞食,近日契妹叫我教佢整,所以我做番一次當實習吧。
其實十分簡單,所需材料只是雞半隻,醉雞汁只需用雞清湯,绍興酒,同杞子就是,份量根據個人喜愛,若想多洒味就用多点酒。。將醉雞汁滚起後熄火,半隻雞浸熟後浸冰水,再放回醉雞汁內放雪柜三至四小時(亦可過夜),食前才斬件。

6 則留言:

  1. 其實好簡單喎,等我都試下先。

    回覆刪除
  2. 好靚!睇見就知好食!

    回覆刪除
  3. 印象中這個也是上海菜色。有少少酒味幾好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 全中,以前外出吃上海莱,我一定order的,其實自己做亦冇難度嘅。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...