2013年11月10日 星期日

婆婆甜品篇之白果腐竹糖水

今日blog友EE同十二月兩pair入嚟鴨脷洲.....我又做帶街......因為另一位blog友Winnie下星期要返美國.....所以我地帶佢去食抵食海鮮餐.......所以全日都冇煮嘢......見近來天氣好乾....煲咗個白果腐糖水嚟潤吓啦......通常我煲le款糖水我喜歡用「腐皮」嚟煲.....一來會溶得好靚....煲完又香d喎......同時我會留起少少未煲溶的腐皮.....加入去睇落靚d添....加少少洋薏米重正!



16 則留言:

  1. 好耐都冇食,睇到流口水呀!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 有冇腐皮賣呀....用腐皮煲香d嫁

      刪除
    2. 唔知wor 因為有但係腐皮煲得爛咩??

      刪除
  3. This is good for the cold weather! May I.....

    回覆刪除
  4. 都好耐無食過白果腐竹糖水喇!

    回覆刪除
  5. 鵪鶉蛋白果腐竹糖水仲好食呀,不過都係食啲好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 胆固醇勁高呀.....再食多幾粒丸都唔掂呢

      刪除
  6. 白果腐竹糖水係我最喜歡食的糖水嚟架, 天熱煲好雪凍嚟食仲正呀...!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...