2013年11月26日 星期二

碧根&崧子酥

多謝blog友Terryma比左個崧子酥食譜我……我今日做左兩款……一款係崧子……照足佢個方法……另一款我用牛油……個人就比較喜颧牛油的碧根酥……因為用牛油始終都香d囉!

17 則留言:

  1. 我第一,分唔分到啲嚟食

    回覆刪除
  2. 幾正嫁.....下次整比妳食啦

    回覆刪除
  3. Terryma好好人, 我都有個食譜, 不過我未整 :p 你真係快手 :)

    回覆刪除
  4. 哈...鬼知明天死咗未.....快快脆試咗先啦....我地今日又去咗買矽膠模呀

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...