2013年11月22日 星期五

婆婆的蒜茸牛油白酒蜆肉意粉

為咗用埋支白酒……買d蜆肉煮碟意粉比契仔亞媽……希望佢钟意啦……我加咗白蘑菇……洋葱……黑椒嚟炒……特别惹味呀。

19 則留言:

  1. 靚婆婆,整咗個blog齊齊整整,睇落好舒服呀!

    回覆刪除
  2. 我点會咁叻吖......係Terryma唔抵得我咁肉酸同我攪嫁....我之前乜鬼都唔識....真係多謝晒佢囉!

    回覆刪除
  3. 蜆肉意粉是這裏名菜, 不同處是蜆肉切碎。

    回覆刪除
  4. 你用料好重手,意粉變左係配料.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈....最少買20蚊蜆肉.....就又浸少咗意粉....加加埋埋d配料就變咗好大碟囉

      刪除
  5. 夜麻麻睇到呢D野, 真係餓屎我喇...下次都係唔好淩晨三點睇人D blog呀....."好肚餓呀~~~~"

    回覆刪除
  6. Very nice! Have a great weekend my dear!

    回覆刪除
    回覆
    1. have a nice weekend too.....will you come back to HK next year?

      刪除
  7. 回覆
    1. 嘻....EE話配料多過正印....如果我做生意就死梗!

      刪除
  8. 靚婆婆唔止靚,仲好叻呀,不但版面整得靚,美食又做得靚,真是叻人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝欣賞....都係有班好blog友同我攪咋.....

      刪除
  9. 尼碟我鐘意呀! 大大碟都食得晒呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻....我边到食到吖.....日日煮又冇人食......唯有派街坊囉!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...