2013年11月11日 星期一

婆婆西点之白汁蟹肉批

前兩日煮左d白汁蘑菇蟹………今日至得閒整幾隻批比朋友……今次le個批皮又幾鬆喎!

21 則留言:

  1. 比較少食批,怕難消化!

    回覆刪除
    回覆
    1. 久唔久都OK.....而且做迷你都唔太漏!

      刪除
  2. Afternoon tea time for me! They look delicious!

    回覆刪除
  3. 靚婆婆, 你去追蹤老陳吧--http://pkchanboston.blogspot.com/
    只要知道舊網友的blogspot網址, 我就立即在資訊主頁按新增, 輸入他的blogspot網址, 按追蹤。以後便在第一時間見到他的新網誌了。
    我每次給網友留言, 都會按「通知我」。並記下我給誰留言。
    我把Blogger資訊主頁和gmail都存入電腦愛的至愛。我每天先打開gmail 看訊息, 再開Blogger資訊主頁。然後再定期去探沒有給我回覆的相熟網友。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝指点....我d電腦連半桶水都唔夠....淨識post相上嚟...同寫吓嘢.....有時係手机pos上嚟連整細張相都唔識....簡直白痴!

      刪除
  4. 呢個蟹肉批以前要喺高級嘅酒店或餐廳至有得食,睇見就使我有好多懷念!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家高級都冇呀.....因為而家d新鮮蟹超貴.....收得幾多錢一個吖!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...