2013年11月28日 星期四

婆婆的湯水篇之三文魚骨煲蕃茄南瓜

因為今曰大厦維修水管……整曰都冇水用……所以post早两日的三文魚骨煲南瓜蕃茄湯啦……幾好嫁……甜得嚟有益又健康……真係老少都啱飲。

20 則留言:

  1. 呢個我好常煲架,三文魚骨可以做埋鎹

    回覆刪除
  2. I like to make this soup too, but sometimes it's hard to find fresh salmon bones!

    回覆刪除
    回覆
    1. why?.....we have a lot in supermarkert.....

      刪除
  3. 靚婆婆, 終於開咗新blog啦! 恭喜恭喜! 個 "三文魚骨煲蕃茄南瓜湯" 好鮮甜~ 啱晒我口味!!

    回覆刪除
  4. 次次我都係用三文魚頭煲湯,搵日用三文魚骨煲下先得!

    回覆刪除
  5. 好有營養嘅三文魚骨煲蕃茄南瓜湯 !

    回覆刪除
  6. Hi , my computer gone crazy and I have to use English. This soup looked good and yummy wow. Got to try someday.

    回覆刪除
    回覆
    1. 做乜變咗英文人呀......似我亞媽又傻咗咩?哈哈

      刪除
  7. 三文魚真係由頭到尾都咁有用,用骨嚟煲湯更是一流!

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 洗完d骨吸乾水......我用鹽同pepper醃吓煎吓才放入水嚟煲.....咁d湯至冇腥味!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...