2014年1月15日 星期三

南乳腩肉炆筍(虾)

Le碟係我每年必煮的其中一種過年餸之一……源自我亞婆……後來由我亞媽继續……但自從佢開始有腦退化之後……我便接手煮落去……其實唔係乜嘢咁特别……亦唔係個個啱食……因為好多人覺得筍好毒……尤其是皮膚唔好更加唔敢食!
每年近農曆新年我都會煮兩三次……但今年只會煮一次就算咯。

9 則留言:

  1. 我都中意..有濕疹我都照食..毒?食咗先算~

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳都好大胆啫....我就唔敢啦....煮完重四圍揾人食!

      刪除
  2. 我好鍾意食呢個餸! 但自家中老人家身體唔係咁好之後就無人識煮! 所以上網Search下食譜!
    可唔可以分享下材料同分量呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都冇乜份量嫁.....都係細時見我亞婆煮.....不過我每次通常炆2至3斤....(le種筍虾過年前至有)....平時只係乾貨.....我覺得冇咁好食.....而且要先浸一至兩日(好咸).....再出過水至炆.....可用腩肉或食唔晒的燒肉嚟炆......如果用腩肉就先要煲腍d肉才用南乳嚟炆.....我用南乳加老抽....糖.....麻醬...加水......先嚟爆香d肉....加入出過水的筍虾......加水(一定要蓋過面).....炆至夠腍就OK

      刪除
    2. 唔該晒呀! 等我有機會試下先!

      刪除
    3. 忘記最重要的一種.....係加埋大蒜(好似葱咁)....一齊炆好味同香d!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...