2014年1月8日 星期三

湯烏冬

Le碗係那些年我的回憶……因為當年(70)年代當婆婆在英國時常吃的麵食之一。
其實只不過用雞殼同蕃茄煲湯……之後加入意粉同生莱就是……但今日我改良過之後……加入滑雞片同轉左用烏冬……當堂高級咗啦。

6 則留言:

  1. 我 o尋日都係煮湯烏冬畀細囡豬做午餐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係隻隻烏冬都啱嫁....only this one咋!

      刪除
  2. 烏冬~我老公唔like 食~不過我就鍾意囉~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我淨係喜歡北海道le隻烏冬咋...煙煙un-un.....好正

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...