2014年1月15日 星期三

手切蘿白糕

本來今年唔打算蒸蘿白糕……但心思思又忍唔住……做咗四盒手切蘿白糕……我唔钟意用臘肉……只加咗瑤柱……虾米……冬菇……少少臘腸就算……因為想煎起上嚟靚仔d……所以我加咗少量汀麵落粘米粉一齊捞勻嚟蒸……可能手切蘿白……食起嚟好有囗感呢!

13 則留言:

  1. 回覆
    1. 我本來今年唔整嫁....但朋友比咗le個配方用手切蘿白再加澄麵....煎起嚟靚仔d....所以試吓啫!

      刪除
  2. 我,年廿八後先整糕呀!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 切臘味好多功夫嫁....印佣而家唔得閒幫手.....淨亞媽都玩死佢啦!

      刪除
  4. 我買左蘿蔔等天氣涼啲先蒸

    回覆刪除
  5. 你啲蘿白糕點解要手切?是否蘿白唔刨而用刀切嗎?就快過年咯,有冇諗整年糕呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 用手切蘿白口感好d.....而且方便過用刨嚟刨呢......今日試吓做椰汁鯉魚年糕!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...