2014年1月6日 星期一

自家生莱包

朋友幫我買咗d新鮮鴨潤腸……等我又玩吓自制生菜包先:
材料有:
鴨潤腸2條……先蒸熟後切粒
香芹適量………………切粒
虾亁約6至7隻……先浸軟後切粒
冬菇數粒……先浸軟後加調味切粒蒸吓
馬蹄去皮切粒
汁:生抽……糖……塩……少少水
以上全部炒熟用生莱包住嚟食……如夠味不用加海鮮醬!

9 則留言:

  1. 我都鍾意食生菜包, 不過我唔食膶腸...

    回覆刪除
  2. 生菜包~~~ Yummy ~~~
    新年快樂啊!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 新年整好正嫁...用冬菇....馬蹄...蠔士粒....唔食蠔改虾仁.....我叫龍馬精神!

      刪除
  4. 我好鍾意食生菜包架, 出親街見到都會叫, 但又擔心佢洗得唔乾淨呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我曾經係餐館做過一日.....基本上d菜係唔洗嫁....所以le樣餸我一定自己整囉....預祝新春愉快!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...