2014年1月9日 星期四

柚子蜜爆虾

今朝買咗3隻大花虾……一隻用咗嚟整烏冬……其餘2隻切段用柚子蜜嚟爆吓佢……整完顏色又靚……甜甜地幾好食!

10 則留言:

  1. 我樽柚子蜜食哂啦, 都唔知仲買唔買好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好多用途嫁.....買啦....我今晚又攞嚟炸雞添

      刪除
  2. 回覆
    1. 我好耐冇妳消息.....妳住的地方大雪嗎?take care呀!

      刪除
  3. 我終於搵到你個blogspot!!真係好難用~~click 個頭像~見到你去人哋到d留言~但係入唔到黎~唉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我响妳個blog留過好多次言....但都唔見妳回覆...重以為妳唔...so....我添....嘻嘻!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...