2014年3月27日 星期四

客家黄酒煮雞之A貨版

嘻!我噚日去咗新界一天遊……收鑊甚豐……有齋食……又有群記豬手……荳腐花……最重要係買到客家黄酒……等我又做番碟A貨先。
材料:
雞半隻斬件
醃料:
薑汁/古月粉/盐/豉油/黄酒/生粉
另外準備另外一杯黄酒嚟煮雞
其他配料:
紅棗/云耳(我用貓耳朵……因為爽口d)/薑片
做法:
1/首先將醃料醃雞1/2小時
2/先用油爆香薑片……云耳……红棗……雞件
3/當雞微黄時加入一杯黄酒
4/煮约10至15分钟至雞熟透便可上碟
温馨提示……le碟雞不用加水……如買唔到客家黄酒……可用糯米酒或花彫代替……但尤於客家黄酒帶甜身……如果用其他便可加入適量之冰糖碎!

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔係呀.....因為自己釀....散裝....自己入樽咋

      刪除
  2. 好耐冇食,见到流口水添

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 返嚟如果再買到黃酒整比妳食吖!

      刪除
  4. 有紅棗的菜式我超級喜歡呢

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 可惜金魚話d黄酒唔夠香喎....下次等人返大陸買返嚟就好d!

      刪除
  6. 呢個煮法同我地台山人差不多,我地冇黃酒,所以有加少少糖,而且落金針雲耳做配料。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係亂咁撞咋....都唔知啱唔啱嫁!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...