2014年3月15日 星期六

素咕咾肉

適逢二月十五齋期……食番碟齋先!
材料:
炸麵根(用嚟煮酸齋那種麵根)數嚿
三色椒
洋葱
甜酸汁:
李派林喼汁/白醋/糖/盐/老抽/茄汁/水(份量隨自己口味)
其他:
蛋汁/粟粉
做法:
首先三色椒同洋葱切角炒至半熱拎起
炸麵根一開四上蛋漿及粟粉炸至硬身
甜酸汁煮滚後放入三色椒……炸麵根(素咕咾肉)……快手兜至汁收乾……熄火上碟。
注意:全碟的重点係個汁不能太多……否则會腍身……自己控制……少可以加……但太多收唔

9 則留言:

  1. 靚婆婆,想試整你個特別醬,可否教多一次《酸梅醬》嘅做法...........?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知係唔係之前蒸排骨個款呢?……妳有冇FB嫁?最近我加入左煮食搅搅镇……我今日post左係個度……重做埋個梅子鴨添……如果冇我再比妳吖。因為我唔識copy呀……而家我好少去巡blog……因為好多留言唔到……等妳地嚟咋。

      刪除
    2. 有餸食................
      聽日去買鴨整!!!
      謝謝你, 巳睇你教整!!!
      靚靚婆, 我冇玩 FB, 同你一樣, 依家好少去巡 BLOG , 平日只去o的舊時老友記度!!!
      你咪我重點要跟o既 "寶藏" o羅!!!

      刪除
  2. Hello good morning, where can i buy the 梅子 ??......老三

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般雜貨舖...有乾有濕....濕的用樽裝住.....乾身的用鹽醃住.....我通常買鹽醃住的.....大約28至30蚊/斤

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...