2014年3月25日 星期二

厨餘菜式

今日整理雪柜……實在太多嘢嘞……摷吓摷吓又比我整咗兩碟餸……
第一碟叫貓耳朵鮑汁爆双丸
第二碟叫手打豬肉丸釀海参
估唔到有時摷雪柜都會發現有宝物呢。

10 則留言:

  1. 兩個我都想食 ;) 見到你D海參, 我先醒起, 搵日要發吓海參先

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就懶得發...相熟的海味舖通常幫我做埋....買一斤比佢地做....又唔另收費.....因為費鬼事另外用個無油的盆嚟攪啦!

      刪除
  2. 回覆
    1. 係囉...有時雪柜真係有宝都唔知嫁

      刪除
  3. 你快d摷下啦,應該重有好多寶。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...