2019年7月13日 星期六

台式鹵肉(肉燥)飯

明知这是十分唔健康的食物。。但是偶然一次都無可厚非。。因為人巳不再年青。。。亦唔再太多顧慮。。。做自己喜歡做的事。。。吃自己喜歡吃的食物。。。講自己喜歡講的話。。。只要对自己負責。為何不可呢?


4 則留言:

  1. 老牛同意你說的。以往我都聽中醫師講,許多「熱」、「毒」食物都不食,如今也「思想解放」了,幾十歲人,時日無多,想吃就吃,想做就做,想講就講,還顧慮那麼多做什麼?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我噚日就衰d(太過份)走咗落山去試咗碗「豬油渣」麵添(因我從未食過)。。。原因係有網友介紹的。睇嚟我要介口起碼2星期至得咯。哈哈哈。

      刪除
  2. 回覆
    1. 有時我都幾任性嫁。。。但諗深一層自己無人無物。。死就死啦。。至少我都曾經一試。。今生無悔。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...