2019年7月9日 星期二

免治牛肉飯

Le輪由於牙齒的問題。。盡量唔食有骨的食物。。。所以今日我煮咗碟碟头飯就算。。。。一包牛肉都要分兩次食。。。而家真係好懷念以前有家人同住的日子。。。

現在我成日規勸我的契嫂不要常常同佢老公吵大鑊(因我的契哥現時有病)。。。心情自然欠佳。。。我講當有一天妳剩低自己一個人的時候。。。妳才會明白我的心情。。。到時那怕妳有間幾千尺的大屋。。。很多很多錢。。。「陪伴」才是人生最好的『礼物』呀。不過當局者迷。。當天自己又嘗諗過呢。人就是往往後知後覺的。


4 則留言:

  1. 「陪伴」才是人生最好的『礼物』呀。
    靚姐講得啱,但由於生病的關係可以令人性情大變,身邊的人未必明白這是病徵,一下子未適應呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 主要係以前契哥就開佢。。而家就覺得煩d。而且佢自己都有病。。所以容易燥。都係個句。。。日後得番自己就知「味道」。。不過人人都係咁。。。未到那情形是不會察覺到的。

      刪除
  2. 有一句話︰「當失去的時候才覺得珍貴」,人往往就是如此,有的時候不珍惜,失去的時候就後悔。而家吵大鑊,日後想吵都無人同你吵。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...