2019年7月14日 星期日

星期日(同樂午餐日)

今日又同隔離個師奶齊齊開餐。。每人各出d料。。。煮就由我煮。。(因為佢喜歡我煮的食物喎。。。為咗就佢的口味。。我煮得淡味d(因為過往幾十年煮比太后食的原故。。佢食嘢比較重口味)。

今朝食荷葉蒸雞。。。釀秋葵。。。絲瓜蕃茄滚湯。



6 則留言:

  1. 靚姐:我都想做你隔離個師奶呀!

    回覆刪除
  2. 同個正牌廚娘做鄰居,呢位師奶真係有口福咯。其實咁真係好,反正自己是「獨家村」,兩個獨家村就有伴、有傾有講、好過日子啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 人地唔係獨家村嚟嫁。。只不過個仔同媳婦及個孫在大陸。。只得佢一個人在港住咋。

      刪除
    2. 哦。原來如此。但這位師奶如今這一刻孤身一人在港居住,有個咁識煮的娘做鄰居,梗係齊齊開餐好啦!

      刪除
    3. 其實放眼看看。。現今社會改變了。。就算子女在同地區又可常見咩?我哋係「癈老」咋。。。好彩我冇下一代。。否则早就吐血而亡啦。歸根到底。。。子(女)不教。。。父(母)之過吧。。。唉。。。我只是個獨家村。。好好enjoy最後这幾年就是。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...