2019年7月29日 星期一

自己情緒管理的心態

而家雖然冇咗太后的壓力。。。又


有其他情緒的問題。。。人的一生就是如此。。。除非去咗天堂或地獄啫。。。嘻嘻。。。為咗平衡自己的心態。。所以我選擇咗。。。。煮。。煮。。。煮。

有錢就煮貴d。。。冇錢咩。。咁煮平民点亦一樣。。。我追求的。。。就是「過程」。是否好亞Q呢?

8 則留言:

  1. 最重要識得平衡心理,呢排大家心情都唔好,唯有盡量做自己喜歡的事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的。。。若無必要我都唔會聽收音机或外出。。但剛好有事過灣仔。。見到路边的鐵欄被破壞到可自出自入。。。不論是非黑白。。点估得到自己有生之年。。土生土長的地方變到如此地步呢。

      刪除
  2. 做自己鐘意既事點會係阿Q.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇嘢叻。。。至叻係常常自我安慰。。又常自嘲。。所以就算幾唔開心都好。。瞓醒就忘記晒。

      刪除
  3. 人人都有可能出現情緒問題,人生有時是要有點阿Q精神,就是要學會自我安慰、自我開解、自我調節。你選擇做自己喜歡的「煮、煮、煮」,就知道你識得管理自的情緒。

    回覆刪除
  4. 我驚自己的「職業病後遺症」發作,情緒激動、血壓飊升,所以不聽電台、不看電視新聞、不看手機資訊,只略看電腦。以免「行(走)得快D」。

    回覆刪除
  5. 我最容易令自己血壓標升。。只有太后之事。。而家冇慾有求。。。係網上睇到乜都影响唔到。。因為我身無長物。。。唯一概歎就係今同路經灣仔。。睇到平時時馬路上的鐵欄比人拎走晒。。自問一句:点解會搅成咁?自己土生土長的地方。。。今日變到咁。。。誰之過?唉!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...