2019年7月12日 星期五

潮州糖醋麵

之前朋友請我去大圍很出名的「生昌」食飯。。。佢知我喜歡食烏头同糖醋麵。回家後曾經試做「東施」。。。可惜烏头就衰咗(因為買唔到黃油的烏头。。而且唔知正式做法是怎樣。但糖醋麵(只要買到两面黃。。專做糖醋麵的那款麵就一定不會失敗的。。。因為我試過好多次。

其實我自己覺得煎得好食過「生昌」👷添。。。哈哈哈。



2 則留言:

  1. 靚婆婆咁有自信,我老牛都信你做得好食過酒樓!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻。。。比我『自大吓』一次咁啦。因為今次煮得好滿意。。比上次係「生昌」好食少少(可能上次咁啱師傅失手卦)。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...