2023年8月2日 星期三

新菜式(馬友咸魚茸炆雞蛋腩排)

昨天帶我去泳池的朋友送了些油浸馬友咸魚我、我突發性的做了一味新食谱、估唔到又幾特別同惹味添😅

做法很得意、我先將咸魚蒸熟、拆肉、腩排先煲約20分钟(半淋)、留水、雞蛋烚熟、一開四、先用薑片爆咸魚茸同腩排、贊酒、落调味(老抽、糖、少少蚝油)、水、刚蓋過肉面、大火炆一會、最后落烚蛋至汁液收剩少少、放巳有菜在底的沙煲、再煮一會便ok!

今早的心情唔差、可能巳不痛吧、我是個「情绪起伏」很大的人、真麻煩🤔

2 則留言:

  1. 痛症當然很影響情緒,不痛就心情好,這不算是「麻煩」,人人都會有情緒起伏啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自小就是一個很受情绪影响的人

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...