2023年8月5日 星期六

最失敗的晚餐

昨天晚上我同鄰居去了山下一間食店食飯、但今次有点失準、我平時至爱的咕咾肉、除咗(感覺上)肉有点變壞之一、賣相也不靚、多汁、唔脆、另一碟蒸鱔賣相還可、但並不鮮味!

鄰居不停地投訴、我反而不作声、因為我素未滿意的地方、只會不再幫襯、反正投訴是沒有用、但有些人總喜欢投訴、其實好与不好食、各人定位不同而矣🤔

9 則留言:

  1. 投訴都無用啦, 真係以後唔去食囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我從不投訴、但朋友是这样的人也沒法

      刪除
  2. 我都好似你咁,買野明知畀人呃稱,只會冇下次。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我費事同人嘈、自己心中有數便是

      刪除
  3. 說得對,已出之物投訴都無用,不滿意者列入黑名單,以後不幫趁就是。

    回覆刪除
  4. 我都係咁話,以後唔幫襯就算。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最怕有些人叫人換掉、我反而覺得比人唔知做了什麼手腳重衰

      刪除
  5. 投訴冇用的,只會令自己動氣.

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...