2015年4月19日 星期日

素冷麵

話咁快又到咗三月初一嘞!
今日整個素冷麵吧。。。。
材料
上海麵一扎
青瓜半條切絲
配料有。。。甜菜甫/馬碲/红蘿蔔/冬菇/雪耳/五香荳腐干/香莱(芫茜)
調味。。。 蚝油/老抽/糖/水/麻油( 熄火後才落)
做法
先將配料切碎加入調味煮好候用、再用水灼好上海麵放入碟中、铺上切絲的青瓜、再放上巳煮好之素肉碎、淋上麻油、最後完工。

4 則留言:

  1. 我都唔知今日係初一,我呢排都係食素。

    回覆刪除
  2. 靚姐,我都係近日睇台灣電視烹餁節目先至知道乜嘢係香菜……
    至於冷麵是否上海又或外省菜呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地叫芫茜做香菜,我都係睇書至知咋,,,,,,我是鬼但用上海麵,貪佢冇梘水,,一般做冷麵我多數用佢....唓...我成日都亂咁配搭嫁啦....正宗九唔搭八呀.....呵呵呵

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...