2015年4月7日 星期二

亞婆XO醬

我個私房XO醬又重现江湖嘞!哈哈哈。。。。
Le幾日又神神地做番久違了的醬汁、下次再做馬拉盞同咸魚醬!
材料
瑤柱150gm……先浸後蒸再撕開
虾米150gm……先浸後打碎
干葱茸200gm
蒜茸150gm
紅椒粒適量
虾子適量。。。後下
大地魚粉。。。。後下
其他調味
荳板醬/雞粉/糖/盐/油(750gm)
做法
先落油、蒜茸、干葱、虾米、瑤柱、红椒、荳板醬、雞粉、糖、盐、边推边搅(慢火)、直至见油冇泡(水份巳冇)……大約半小時、最後落埋虾子同大地魚粉、凍後入巳消毒之玻璃樽。
温馨提示……由於冇防腐劑一定要放雪柜可放三個月左右、每次用清潔的匙否则會發霉的

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 嘩....妳都好快手噃.....嘻....我下次有人過嚟拎比妳...pm個地址我啦

      刪除
  2. 我想整但只得我食,其實也吃不多,咁睇你整就當食過!

    回覆刪除
  3. 好似唔太難整 , 等我下次得閒試下先

    回覆刪除
  4. 又有好野食...我起身啦...太陽未下山呢...嘻嘻
    好友•´*☁`早晨&午安☀・゚☼
    ┏┓┏┓。・゚゚・。。゚♥
    ┃┗┛ appy❥又一天開始•❣
    ┃┏┓┃.•*¨`*•`*•❀*¨*ƸӜƷ¸.•*✿¨*ʚïɞ
    ┗┛┗┛♡唔少得❤開心萬事得呢ღ
    ♧╬═╬♣╬╬═♧╬╬═╬♣╬═╬♧╬╬♣╬═

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...