2015年4月11日 星期六

YMCA裝修後的自助午餐

咁啱有blog友係美國返咗嚟、約咗係窩打老道的YMCA食自助餐、我地一行七人、嘻嘻哈哈又聚吓、歡笑一番。
裝修後的自助餐由本來的178/位加到248/位、折扣後都235/位、不過比起大酒店都平好多。反正我地班老人家(我話自己咋。。哈哈) 又唔食得幾多、當然十二月一食完又雞咁脚返去做爺容包啦。
希望Winnie臨走前有時問間再聚多次吧!

8 則留言:

  1. 靚姐食自助餐要比別人打多兩次折,你懂的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又真係唔明喎.....比人老d?你叫我猜灯謎咩....嘻嘻

      刪除
    2. 哈哈…你食自助餐真係好嘥,我諗連價錢嘅四份一都食唔到,咁係唔係要打多兩次折呀?

      刪除
  2. 不過,今次D野都幾好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 水準好似正咗就真....如果平時冇加價就平時去啦

      刪除
  3. 而家週圍都加價,佢都唔算貴

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來EE話一至五冇加價,下次唔星期六日食囉

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...