2015年4月7日 星期二

Encore。。。。光波燒腩仔

今次用新鮮腩肉、正正正!
飛完水用玫瑰露、盐、五香粉醃嚿肉(皮不要搽)、用刀吓d肉(等容易入味)、之後用桔针桔吓d皮、再搽上粗盐、放雪柜過夜、不用蓋、等風乾吓d皮。
预熱光波180下層先焗肉那面半小時、再放架上、皮向面、230度焗至皮脆身。凍後斬件便OK!

21 則留言:

  1. 請問皮向面、230度焗至皮脆身,大慨幾多分鐘?又或點樣睇係知脆皮呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實每個光波爐的度数都唔一樣……我靠睇咋、用針桔吓边边睇吓流出的汁有冇血水、而皮脆係睇吓d皮按吓去感覺硬唔硬、主要睇吓嚿肉的大小而定、今次我全部大約一小時多点。

      刪除
  2. 好似唔係好複雜,等我都試下先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 本身靠醃同桔皮的步驟、而嚿肉買得靚唔靚!

      刪除
  3. 脆卜卜好正喎!光波爐焗係咪好過焗爐呢?

    回覆刪除
  4. 咁今次你食得幾多件?其它又係唔係送俾人?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好守規矩嫁、幾好食都係一件、因為驚死唔去死一半就大镬、嘻嘻。

      刪除
    2. 一件咁少都唔夠涉牙縫?睇見咪得個恨!
      想問而家啲玫瑰露係唔係好貴?我呢度要廿五、六蚊一樽!

      刪除
    3. 吓?廿五六蚊咩紙?紐幣?香港六十幾?

      刪除
    4. 嘩....咁貴?你不如做唐人超市咯

      刪除
  5. 好友♦・゚☀•´早晨&午安*☁`☼
    大家都唔少得。。゚❤每一天º°¨♡•ღ¸.
    ✿窩心錫錫又快樂抱抱健康不絕❀
    ❥•*¨*♥╠ ╣ a Ρpy星期三ʚïɞ¨`*•ƸӜƷ

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...