2017年7月19日 星期三

>要愛<把握健在時

近年唔知係人老咗、定死得人多、好大的感觸、無論親人、寵物、父母、尤其是父母、寵物(非相提並論)、点解??

因為年邁父母餘下相聚的日子唔多
寵物只得十多年壽命

对於子女、另一半嚟講、還有漫漫長路(除非突發性病或意外)、以上两者始終係排头位(是個人係这幾年的睇會、可能有人會認為我没有另一半或子女、所以这樣講、不過我相信每個選擇都有他們的想法)。。。。。我只相信因果、今天所做的。。。人在做、天在看、有時可問吓自己個心。。。。最不會騙人的相信是自己個心吧!

哈哈。。。。。癈話又噏完、多謝收看!


(圖片來自網絡)

6 則留言:

  1. 有些人做著違心的事自然有辦法使自己心中感覺良好,所以,佢哋點會覺得有問題!

    回覆刪除
    回覆
    1. 話雖如此、午夜夢迴、發萝個心一定真、不認都只是違心論啫!

      刪除
  2. 年紀大了,見盡生離死別,自有一番滋味在心頭。

    回覆刪除
  3. 不管是否有另一半或子女,父母是長輩正常情況下都會行先,所以極同意你的講法,把握健在時。老牛老媽早就說過,最重要是老人在生時對佢好,死後如何風光大葬都只是做戲給活人看。

    回覆刪除
  4. 我同你都應是同輩人、自然有同一想法、但現今的人巳思唯不同了、我都係癈噏吓發洩完就算。。。世界巳不同了!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...