2017年7月2日 星期日

莊閒不分

我家之印佣除咗莫視cctv之外、更繞過我向弟婦告御狀話菲佣不肯同她对换在廳睡、因太后長期睡在廳、而我同佢(印佣)就左右睡在太后的两旁監睡(目的為咗方便佢半夜起身煮大餐去慶祝佢之新年派对、因7/2是她的放假日)、簡直視自己為我家之主人、真的是細菌上腦、菲佣自然啋佢都儍、人地都九月怕咗佢唔捞咯。

我对我弟婦講、嘅然你們未能親管工人的運作、家中的大小事、該交由我看管、而且工人是否如實的去服待太后、你們看得清楚嗎?这個只䁱人前人後的双面人、我討厭都極点、干萬不要給我找到証明失職服待太後、否则我一定報警拉佢的。

以下証明是她这两天日煮夜煮的東西、絕冇老屈、試問任何一個僱主能容忍呢?莫講没有將正職(服待太后之職責)行先、反而將自己的事行先、還不是莊閒不分?


10 則留言:

  1. 真係冇得好講!
    如果佢哋覺得個印傭冇問題,咁就叫佢將印傭和他家的傭工對調一下,一兩月都好呀……

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道咩叫針唔拮到肉唔知痛嗎?我將这po文直接whatsapp比佢睇、一句到尾、若有一天太后再因佢受伤或死、我一定告到佢甩衭。嗱、好似現在清晨四点半、佢又入咗廚房煮佢自己的嘢嘞、變相係我伴太后瞓

      刪除
  2. 唔知真定假、今朝一起身对我say sorry、話今日新年(印尼)、要扼手接受佢道歉喎、聽住先啦!对於d相面人有保留。

    回覆刪除
  3. 煮到咁多野食,拎去做生意?

    回覆刪除
    回覆
    1. 過年喎、本來佢搅掂太后的嘢我都是但、但衫又唔收、同iron簡直離譜、重要菲佣代佢瞓出廳方便佢半夜起身煮。

      刪除
  4. 又再煮過?好似當你冇到喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 連菲佣都講佢個妹在大潭的豪宅做都未可以咁煮(私人嘢)、le樣我硬知啦、因為我亦也曾在豪宅做過parttime廚娘、越有錢越睇得緊、我对佢鬆、佢就當我水魚、以為对佢好点、佢就會盡責对太后、而家發覺全部d人係冇良心嘅。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...