2017年7月27日 星期四

梅子蒸鱔

我平時好喜歡食鱔、什麽做法都好like、炆、炸、炒、蒸都唔放過、但越食越貴、拍得住游水魚!

今朝買咗一截、成百幾蚊、得我同太后食、两個工人唔吼、所以我分两餐、一份用荷葉包住蒸、另一份用我自搅的配方(梅子、茄汁、醋、蒜茸、同糖、老抽)去蒸、le個配方不論蒸蟹、排骨都一流、但個汁一定要爆過至惹味嫁。



3 則留言:

  1. 聽講年紀大的人不要吃太多鱔,這不知是甚麼意思?
    不過,鱔又的確好食,但就一定要有靚姐咁叻才好去整,否則就只有浪費!

    回覆刪除
  2. 我就睇見流晒口水!大鱔咁正都唔吼,你兩個工人唔識食。
    靚姐我想問你去邊度買新鮮荷葉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係菜檔、而家貴咗好多、以前五蚊張、而家15啦

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...