2017年7月17日 星期一

米芝蓮午餐

今天有幸地有好友請吃一顿米芝蓮午餐、地点係網友車媽媽曾經介紹過之〉大公館〈

我地三人order咗數碟特式点心、同一碟炒牛河、点心颇有心思、亦不錯、但可惜炒牛河就好失敗嘞!

但午餐期間、反而有則趣闻、对面枱有位(大约我年纪)的父親不停好勞气地責駡佢两個仔(相信佢一定好㷫)、否则男人佬狗好少在大庭廣衆下咁鬧法、内容大概两媳婦關係似仇人、不停换工人(勁過我)、他們怎樣对父親不敬、連生日都冇理(似我家呢)、(看來父親是捱出來的富豪、两個仔係含金所匙出世的)、我心諗这樣的兒子又是誰教出來呢?

唉!相信又是一本>家家難唸的經<吧。

5 則留言:

  1. 飲茶飲出雙重享受…
    而家啲人好多都只顧自己,冇乜心肝㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 亞媽鬧仔就見得多、老豆咁鬧法都係第一次、而且好明顯個話事權在老豆到啦。

      刪除
  2. 大公館點心確正,我冇試過牛河啊竟然好唔掂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 点心真係唔錯、但炒牛河成180就真係唔值囉。

      刪除
  3. 哈~ 要檢討似乎係個爸,一開始唔教邊有得教

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...