2019年2月11日 星期一

人日「食粥」日

今天由於要回舊居交還所匙、所以很早落去旺角搭970X、見時間尚早又再次上花園街的市政大樓『妹記』食生滚粥。

在搭枱的過程中有位伯伯对我講:今天是人日,所以要食粥、他還買多叫一碗打包回家比家人(相信是他的老伴、根據他講他自己都77歲嘞)、但他只打包一半、因為家人有糖尿、不能多吃、只是象徵式應吓節喎。

我個人比較眼利、望望吓覺他佢颇面善、大胆地問佢是否姓鄭、果然他是有名的填詞人『鄭國江』老師。
有幸有机會見到他並閒談了一會、個人沒有架子、望上去只是個街上的老人一個、談話中見他对生命充滿樂觀、之後便各自離去。

8 則留言:

  1. 咁有真係幾有緣,原來佢已經七十多歲。咁啱我今日又係煲粥,我哋鄉下人日唔興食粥。

    回覆刪除
  2. 咁啱果日早餐我都係食粥

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係唔知。。。平時我喜歡食粥,但自從有糖尿後知道食粥升糖高少食咗咋。

      刪除
  3. 我地鄉下生日都係有粥食。

    回覆刪除
  4. 無架子的名人,好難得的好人。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...