2019年2月5日 星期二

一人晚餐之新居篇

今晚正式在新居的共用廚房煮咗餐。。。一人餐。。。但發覺『妹仔大個主人婆』。。因為第一未有雪柜。。。煮完一定要要清晒。。。第二街市未開。。。只可食超市的雞翼(可能食唔慣)。。。第三調味又未理想。。。搅餐懵。。。食得少。。。又要洗餐懵。。。睇怕以後都係焗吓曲奇麵包就算啦。

都唔知個blog搅鬼。。。好耐都post唔到照片。。唯有係『靚婆婆個專頁』到登啦。

9 則留言:

  1. 你就post唔到照片,我就回覆和回應都冇哂!

    回覆刪除
  2. 係呀。。。久唔久就係咁。

    回覆刪除
  3. 未習慣啫,花點時間就會事事順利喇,網誌冇相都寫D字畀我地睇下啦,謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我电腦白痴嚟嫁。。。識鬼咩。

      刪除
    2. 電腦方面我仲白痴過你呀,我係講你的一人餐,慢慢就會順利喇。

      刪除
  4. 諺云「萬事起頭難」,新居入伙乜都未置齊,係棘手咖啦。過左年、買齊晒野就會「上軌道」嘞。祝一切順利、諸事亨通。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...