2019年12月2日 星期一

半天的導遊團

昨天隔離師奶的親戚由湛江來探佢、由於佢還要返工、所以我替佢响導一吓、帶了她的亞嫂同家姐過了香港半日遊、我們先在家吃過早飯、之後乘搭渡輪過北角、帶她們行了一會的「北角匯」下面新開的『一田』、之後再乘車往赤柱、讓她們拍拍照片、我就吃吓雪糕(因她們不習慣这生活習慣、所以我只好獨自品嚐啦)、之後再乘車返回鵝頸橋轉車返回土瓜灣買餸(好彩走得快)、因為之後九龍隧道又有防暴、唉!

難得有人陪我食蟹、所以我買了條游水魚同奄仔蟹、一於享樂一番!



5 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀、明天噚日有遊行、所以一早就回程、况且佢地都冇興趣行、一搭車就計算住d車費、真冇癮、所以我成日都講、文化差異真係好難容合囉!

      刪除
  2. 隔離師奶有你這個鄰居,真幸福!(應該是幸運)

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔可以咁講嘅、正如一句話:朋友要互相幫忙才可以長久的!

      刪除
  3. 你係「兩蚊」,客人唔係,過一次海要十蚊,真係好肉刺架!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...