2019年12月24日 星期二

家庭式布拉腸粉

我自細都好喜歡食腸粉、年青時不斷研究去做腸粉同虾餃、甚至買埋(腸粉蒸箱)同虾餃(拍皮刀)、不過往往都係三分钟熱度(这是太后对的評語)、因為要做到又滑又薄的腸粉的確唔易、記得我過咗世的点心師傅曾对我講過:点心这門手藝是難學難精的、妳都係鑽研煮餸罷啦!

今天我(相信)距離成功不遠、但還是差一截、一於再接再勵😄希望在明天

6 則留言:

  1. 已經很象樣了,只是你要求完美姐!
    再接再勵,希望在明天!加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈、我本來以前是個「完美主義者」、但現在改變了許多、自知許多嘢是勉強不來、聖誕快樂!

      刪除
  2. 其實乜野都係易學難精,你係得的!睇落已經流口水了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係嫁,連做人亦是難精,渾渾便一世,唉!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...