2019年12月9日 星期一

發財豬手

自從去年開始这味餸巳絕跡在我的烹飪生活中、因為現在巳沒有新年的慶祝、今年有了新鄰居、加上契妹在澳洲帶回一樽鮑魚醬回來、今早又試吓炆番碟食吓啦、不過原來發菜在这兩年間的價格升得好犀利、原來已經升到$50/両(重唔知是否假的)、因坊間聽說禁止採摘、所以價錢升到很高呢!

不過这是我深愛的其中一種食物(發菜)、久不久都要煮吓嘅.

4 則留言:

  1. 幾年前已聞說政府禁採,原因是採髮菜會令土地沙漠化。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好幾年前聽過、之前同亞媽住不用考價錢、而家就分分钟睇住d價格、所以有d「特别人仕」就抵我死囉、哈哈、不過我一定唔會啦!

      刪除
  2. 我已經好多年冇食,不過,屋企仍有些陳年髪菜,唔知是否食得。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...