2020年1月18日 星期六

星期六的午餐

下星期一隔離師奶回鄉渡歲、所以今天我地食好d、一早落街市買咗龍躉肉、滾過蕃茄薯仔湯、做碟手撕雞(個汁好正)、只係用咗盐焗雞粉(四季牌)、用麻油開勻、淋入滚油便成!
加碟灼鮮露筍、同埋自家制的梅子醬蒸魚卜(放荳卜在碟底、吸埋d汁好惹味)😋😋😋

忘記了手撕雞添、再補番長相




7 則留言:

  1. 本來你的手撕鶪雞是主角,竟然連主角都冇相片?哈哈,忙中有錯。

    回覆刪除
  2. 靚姐和師奶的團年飯,實在太豐富了!睇見都忍唔住飲杯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唏、而家对我嚟講想幾時食就食、都冇乜團年唔團年咯、以前太有規矩、每個節日都要做足、所以昨天師奶問我点解唔貼「揮春」?我答佢:現在我要做回自己囉🤔😅

      刪除
  3. 靚姐,我未試過蒸魚卜,要蒸幾耐呢?不會韌的嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好快、首先加盐、生粉、用水清洗後加入薑汁、古月粉同少少生粉捞匀、(我的梅子醬是自己做定是放雪柜放便用)若沒有就用麵豉加糖、豉油、開成醬汁捞過魚卜、大火蒸约七分钟便ok

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...