2020年1月5日 星期日

甜薯小食(煎軟餅及糖不甩)

早前買了两個澳洲蕃薯、做了少許蕃薯餡、昨天做了些煎軟餅、今天將剩下的餡做埋糖不甩!
口感同甜度都唔錯、不過明天覆診時若要抽血的話、一定比醫生鬧死嘞😛

一件題外話、今早有個特別嘅whatsapp、原來係以前幫我(以前的)屋企裝修的老細whatsapp比我、問我近況如何又住在那裡?唔知是否近日睇得新聞多、我回覆佢.....(我地d「大陸term」低端之人、唔通會有豪宅住咩?)....嚇到佢不再覆我.
自從我比人鬧過唔分「莊閒」之後、我嘅自我保護能力加強左、每當有些好耐沒有联络的人突然找我、我會用陰謀論去諗每一個可能、聽來好似好衰咁、但現時我會对每個人........


抱住高度戒心、因為實在太多表裡不一的人存在🤔

4 則留言:

  1. 煎軟餅和糖不甩都好靚呀!邊個咁有口福?

    回覆刪除
  2. 幾十年前已經聽前輩講過︰「害人之心不可有,防人之心不可無」,所以「有戒心」實屬正常之心理。當然也不必太「陰謀論」,如果無心理那些好耐無聯絡又突然蒲頭之人,是但回應一句就夠。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我自少受到母親的保護、講得好聽叫單純、唔好聽叫無知、從來冇諗過有些人咁係可以咁假、甚至比人欺騙長達十幾至幾十年、所以我在唔想相信人、有如驚弓之鳥!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...