2020年1月27日 星期一

年初三(赤口日)

昨晚隔離師奶回港後、今早自律地对我說这星期各自煮飯食、自我隔離、若人人如她这世界減少傳染、可惜一般人都太自私、至形成今次的大感染😷😷😷

今早落土瓜灣買餸、水靜河飛、我速去速回、午餐食蒸魚同蒜茸蒸茄子、今晚就用剩下之茄子炆埋另外的半條魚!

6 則留言:

  1. 條街真係一個人都冇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇真D原來有一個人。

      刪除
    2. 都係行到一半至見到一個人作、就算街市人流都很少、唉、從未見過咁嘅場面🤔

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,因為今次回鄉佢都唔敢周圍去,可想而知真係幾嚴重,不是有些人在網上話抹黑大陸囉.

      刪除
  3. 相片是何文田常盛街,平日行人都不多。我的親戚要「自我隔離」,取消來港團拜,這不是抹黑,是發生在自己身邊的實情。總之小心為上。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...