2020年1月21日 星期二

莙薘菜(又名豬乸菜)

这菜我從少食到大、細時亞婆用豬油(自己煮制)加豆豉蒜茸同指天椒煮、很美味、通常只有冬天才有得賣、去年太后『回魂夜』(刚好同一天在靈堂守孝夜)、我亦煮了供奉她、今天我見街市有得賣、故此又再煮多一次作為一種懷念啦!

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 我知很多人不喜歡食、好似食羊咁、我就怕怕一樣!

      刪除
  2. 以前鄉下人用來餵豬,所以叫做豬乸菜。一般炒當然不好食,像靚婆婆那樣蒜泥豆豉辣椒炒,就好好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我由細食到大(老)、真係好惹味😋😋😋

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...