2020年3月30日 星期一

共食晚餐(30.3.2020)

由於鄰居放假、所以有共食晚餐、我今早買完餸、由中午開始煲定個湯(由於我先煮好魚湯、隔去渣再炒下d蕃茄、洋蔥、红蘿白、同薯仔)、再放入魚湯继續煲、d湯係特別甜同好味嫁!

晚餐除咗梭欏魚湯外、還有炸香嘅冬菜蒸黃花、重有腩肉炒露筍、最後我還焗咗幾隻辣雞翼比自己(因為鄰居不食香口嘢)



4 則留言:

  1. 下次要學你,煲好魚湯先隔渣,然後落其它材料再煲,多謝靚姐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時煲魚湯一路都沿用这方法的!

      刪除
  2. 以前我會用在雜貨店買得到的「煲魚湯袋」,以免有魚骨(刺)在湯水裏。你的魚湯一定好好味。流晒口水了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都用同一方法、但後來覺得隔咗一層袋好似冇咁出味、所以請願咁煲(先煲魚湯再隔渣)、雖然工序多咗、但覺得咁出味点

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...