2020年3月1日 星期日

『他朝君体也相同』

原來这句話什麼時候都適用到、我之前曾引用先父當年每次經過跑馬地墳場時常常唸着对联中其中的一句、事隔十多年又成為我口中的常唸着的一句😅

而家每星期天的早上我的例行公事就是...同我的好朋友(最後的best friend)交流交流、相比父當年、我相对少朋友、我只有(暫時)每天見面的只得六位、而佢就要每天應酬28位咁多、而太后都有十幾位啦、所以呢...我算唔係好人緣咯🤣🤣🤣

千萬不要恥笑別人呀、因為每個人都會交到最後的好朋友嘅😛

日日說說笑、可忘記吓憂愁🤔

哈哈哈哈💞💞💞

3 則留言:

  1. 應酬太多朋友會很煩;但沒有朋友、甚孤獨者精神會很差。平日與朋友交流「吹水」是人生樂事,有人聆聽、有人交流、有人欣賞、有人俾意見,生活會多許多色彩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜这些朋友是啞的喎👆🤣🤣🤣但又不能刪除佢地、否則好快歸西呢

      刪除
    2. 哦,原來你講緊係這些每日不可少的「啞朋友」。老牛誤會左。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...