2020年3月1日 星期日

韓式昆布牛肉湯

我另一位鄰居(共用廚房的韓國人)、知道我喜歡她煮的牛肉湯、今早送了一包昆布比我、今晚我照她的做法做了兜差不多的韓式湯做晚餐、这湯是唯一不辣的、平時佢煮的餸都是很辣、我吃不到😅

她說可以用三文魚头、其他海鮮都可以、因為雪柜只得肥牛、所以我加了盒豆腐一齊煮、真係好好味😋😋


4 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔知呢、係成包乾貨、要浸發、全部韓文鬼識睇咩

      刪除
  2. 原來靚婆婆仲有個韓國人鄰居,仲係共同廚房!佢識粵語或英語?平時點樣溝通?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...