2020年3月5日 星期四

一齊開餐(March.5.2020)

今早落銀行攞錢、先買齊日常用品、回家後同鄰居食晏、每人出一味、我就出豆腐肉碎、鄰居出紅衫魚蕃茄薯仔湯、再灼少少露筍比佢(因我不吃露筍)、咁又一餐咯、食嘢而家好簡單、遲些我可能試吓茹素、睇下可以堅持幾耐先?


4 則留言:

  1. 靚姐,我不希望你茹素呀,一把年紀,已經食得少,仲不吃肉,蛋白質不足,會好麻煩架。今餐都好清淡啫,唔錯呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻、我都係講吓啫、之前初一同十五都食食就放棄、諗住茹素會平d咋😂

      刪除
  2. 其實一把年紀應該吸收足夠而均衡的營養,平時少食多餐,不宜太清淡。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...